Kızlar reglim 11 gün gecikti 4 aylık bebeğim var doğum sonrası ilk reglimi geçen ay oldum bu ay regl olmam lazımdı ama 11 gecikti ve hala hamile olabilir miyim yoksa süt verdiğim için falan mı gecikiyor bu arada gebelik testi yaptım iki kere ama tek çizgi çıktı oğlumda geç yumurtlama demişlerdi 2 hafta sonra düşmüş rahime acaba yine öyle birşey olmuş olabilir mi