e1if önceki doktora daha yeni gitmiştim 1 ay sonra ona gidiyim diye düşünüyorum ama kesin oraya gidicem biz ünye ye yeni taşındık ve burdaki doktorlar berbat ya istanbuldan buraya gelince doktor bulamadım resmen ama instagram da videolarını falan gördüm çok tatlı bir bayan