1balkizannesi benim eşim içmiyor ben içiyordum o ya ben ya sigara dedi evlenince bırakıcam diye söz vermiştim bırakamadım gizli gizli içiyordum bi gün yakalandım e tabi ya ben ya sigara dediği için büyük olay koptu evden git falan dedi ayy çok kötüydü ne salakmışım diyorum şimdi kendime, böyle bi olay yaşayınca bi daha hiç içemedim sonra da barıştık ama eskisi gibi güvenmiyor bana doğal olara 4 senelik evliyiz 3 senedir içmiyorum ve artık sigaradan nefret ediyorum kokusuna falan tahammülüm yok. Bizde ilişkinin erkeği ben gibiyim o yüzden empati yapabiliyorum bırakması için büyük bi olay yaşaması lazım kafasında, benim abime de yengem baskı yapıyor kaç senedir hala içiyor gizli gizli