Arkadaslar bebeğim, 2 gündür yani ası sonrası [alakası varmı bilmiyorum] günde 4,5 Ke, kakasını yapmaya başladı bazıları ishal gibi bazısı normal bazısı katı sekilde. Gecede ateslendi. 37,5 oldu anıden. Şimdi calpol vermıstim. iyi. Ama kaka sayısında artıs var çok falz değilmi. Diş çıkarma belirtısımı. Boyle dıyen ler var