Cansuu1 Bizde 34 gunluk olduk. Bebegim goz kontagina bayanerken baslamisti simdilerde gülümseme basladi. Ben konusurken agzini oynatiyor amanses cikmiyor :) onun disinda gaz sorunumuz var kolik bi oglum var. Aksamlari 7den 11 e kadar iskence gibi. Bio gai ve nurse hevars kullandik fayda etti diyemiyorum ne uazikki. Asimizi olduk 3 gun once. Sali gunu de kontrolumuz var kalca ultrasonu ve goz testine gircek sanirim
nesparlar Zuayve bizde oğluşumla 1 ay 2 günlüğüz şükür. Zaman nasıl geçti ne ara doğurdum diye hayret ediyorum. Nice nice aylarımıza ve yaşlarımıza inşallah 🙏🏼
Durununannesii [bilinmeyen] sizinkinede maşallah aynen sadece anne sütü ama çok almasıda iyi değil bence obez olmasından korkuyorum
Durununannesii Zuayve normalde çok ağlıyordu ama aşıda pek ağlamadı hemen sustu, gaz için herşey yapıyoruz ama olmuyor çekecez sanırım
Zuayve Durununannesii bizim bir ke cok siddetli olmustu o zamanda sogan ve maydanoz tuketmistim. Cok fenaydi. Bulgur pilavida cok gaz yapiyo artik yemiyorum
deletedmom4842 Zuayve ekimin 4ünde 4 aylık olacağız gerçekten zaman çok hızlı. Yorgunluk uykusuzluk ev işleri emzir yatır oynat derken 4 ay geçmiş çok şükür.
Durununannesii [bilinmeyen] saatleri uzun tut dedi ama maksimum 2-3 saat dayanabiliyoruz doğru hareketlenince böyle olmaz
YamacDemirinAnnesii Zuayve aynen öyle valla bazen diyorum hemen büyüsün bu zorluklar bitsin bazen de diyorum ki hep böyle kalsın 😍 annelik çok zor ama çok güzel 😻😻
Deril_atlas Zuayve denemedim denesem olacak haklısınız ama gazını çıkartmamış oluyor o zamanda.zaten kısır döngü gibi emzir gazını çıkart uykusu açılıyor tekrar emzir bezini al hıçkırık tutuyor tekrar emzir😂böyle böyle geçiyo gün
Jrarya Zuayve kız evet canım ıslak mendil kullanmayı bıraktık babyme temizleme pamukları aldım kaynamış ılımış suyla ıslatıp siliyorum kurulayıp öyle bezliyorum birde dediğin gibi emzirmek gerekmiş yapışık ikiz gibiyiz bikaç gündür 😌
Zuayve Jrarya kokulu islak mendil kullanmiyorum bende hic kullanmamayi dusunuyorum. Pamuklu ve saf su olnlarini alin
Zuayve nesparlar su an uygulamada ne diyor peki. Bende 29unda dogurdum 1ay 4gunluk diyo yanlis degil mi
Zeynopd [bilinmeyen] biz bugun yaptırdık. Bacagından oldu. Hastanede oldugu aşının devamıymış. Ateş yapmaz dedi hemşire. Bugunde çok ıkınıyo mesela. Pırtlarken bi ağlaması var ki içim parçalanıyo. Memeyi bile tutmak istemiyo sancıdan herhalde. Kucakta uyuyo şimdi.
Mommadam Biz 1 ay 7 günlük olduk sadece anne sütuyle besleniyorum hiç mama vermedim. D3 vitamini kullanıyorum ilk asimizi olduk kilo alimimiz da iyi ilk ayda 1 kilodan fazla aldık.