Sdr123456 anne sütü boğazına kaçsa da hiçbişi olmaz korkmayın. Öksürüyorsa o an sorun yoktur. Eğer öksüremez kızarır morarırsa hemen ters çevirin. Yani yüz üstü tutun. Sırtına vurun. Bebeğim prematüre doğdu. Bunları çok yaşadım. Önemli olan sakin kalmanız. Kısa bir süre sonra sorun kalmayacak zaten.