Kizim 2 yasinda genel olarak babasina duskun bir cocuk . Esimle bosanma asamasindayiz ayri yasiyoruz mahkemeyi bekliyoruz. Kizimizin yaninda hicbir sey belli etmemeye calisiyoruz kapidan aliyor, kapiya birakiyor. Ama kizim babasini birakip eve gelmek istemiyor. Esim zevkten dort kose oluyor tabi. Agliyor, beni itiyor, anne birak babacim sen dur diyor ki tam cinnetlik inanin… Dun oturdum agladim. Napicam ben?