Cly01 Kızlar lohusalığım biteli bir hafta oluyor. Regl oldum fakat çok fazla kanamam var normal midir lütfen yardımcı olur musnz
Kubra27 Cly01 hiç korkmana gerek yok canım bende sezeryan oldgum lohusalık bitttikten sonraki ilk adet çok yoğun kanama olurmuş bnde aşırı oldum bitiyor sonra netten de arastirabilirsin hatta
Minigimm1 Cly01 bende sezaryen oldum ama ilk regl eskiden olduğu gibi olmuştu canim çok olanda vardır belki bilmiyorum ama doktorunu arayıp bir sor istersen
meraklibiranne Cly01 benimde çok fazla oluyordu saate bir ped değiştiriyordum oda aşırı dolu oluyordu ama sonra bitti normale döndü
nelmali Cly01 benim de oyle iki seferdir bebek bezi kullanıyorum hatta ped yetişmiyor çünkü normale dönüyormuş ama 😊
Sevgiemre Cly01 normal cnm bende ilk regl sabrsiklikla bekliyordum hatta oldugum gun korse taktim ki daha fazla kanamam olsun diye icin temizleniyor oyle korkma ufak ufak parca seklindede atiliyor bilgin olsun ilk regl oldugumda korse sayesinde gobek gitti
melasya Cly01 drunuza danısın lahusalık zaten temizlik kanamasıdır içte kalan parcalar atılır.sonrasındaki adet yine 20 gun gibi arayla olmalidir.drunuzla iletisime gecin bilgi verin.bu kdr ck kanama prolaktini baskilar sut verimi de alamazsinz
ElifEcrinnn Cly01 benimde öyle oldu canım 4 ay oldu doğum yapalı hâlâ regl olduğumda doğumdan öncekine göre kanamam çok yoğun oluyor.
Bsrtncsy Cly01 Lohusalik bittikten 10 gün sonra adet oldum bende.Dedigin gibi çok fazla geldi.Hatta ped yetişmedi bebek bezi kullaniyorum.Doktorumu aradim normal olduğunu söyledi
cikolatahurma Cly01 canım bende doğumdan bu yana iki sefer gördüm ikiside çok kanamalıydı ped takmaya yetişemiyodum benimde sezeryan normal bence