Gizemu0109 benim bebeğim de bunun mama versiyonunu yaşadı. Bir süre sonea gerçekten sıfır uyku ile sabahı ediyordum. Mama istediği zamanlarda sakinleştirmeye çalıştım, sallayarak, bazen kucağımda. Mamayı uyurken vermeye çalıştım, iki öğün yaptım geceleri. 11-3 yada 12-4 şeklinde. Şu an düzene girdi şükür. Çünkü artık sık gece beslenmesine ihtiyaç duymuyorlar. Benim bebeğim de 5.5 aylık