Liliyy Kızlar sürekli elini emiyor gece sürekli uyanıyo elini emmeye baslıyo benmi bakamıyorum ya artk basım dönüyor sürekli yatıp kalkmaktan sabahta 6da tamamen uyanıyor yarm saat Bi saat sonra tekrar uyumaya calışıyo artk sağlığım gitcek kendimi cok kötü hissediyorum 😢😓😓😓 emzk avent aldm Bi tutuyo sonra aglıyo midesi bulanıyor napcam ben
Sultanz Liliyy elini emmesi çok normal bu aylarda. Hem elini keşfetmiş hemde emme refleksi. Neden bakamıyorum diye düşündünüz ki
12334 Liliyy normal benim oğlumda başladı üç aylık dişler başladı parmakta başladı ama devam ediyor emmeye 7 aylık şuan iki dişi var yani parmaksız uyumuyor dikkat et oda alışmasın sonra bırakmıyor çnk
Tamamannecim Liliyy benimkinde tam 3 aylık 2 haftadır eş sürekli ağızda elini kapatsam kıyafetlerini emiyo yakasını kolunu emiyo delirmek üzereyim kolları sırılsıklam. Uykuya geçerken elini emerek geçmeye çalışıyor emzik veriyorum asla almıyor.
Liliyy Sultanz elini emen bebekler güvensiz ilgisizlikten dolayı stresli ortamdan dolayı emiyolar diye okudum oyzden
Sultanz Liliyy Hiç sanmam oral dönem bu aylar her bebek aynıdır.bir süre sonra tuttuğu her şeyi ağzına götürecek mesela. Bunu yapmazsa sıkıntı. Ama yine çok sizi rahatsız edecek derecede ise bir doktora sorun isterseniz.
Liliyy 12334 salyası da coğaldı baya silmekten yetişemiyorum elini uyuturken tutuyorum öyle uyuyo gece mesela uyanıyo gibi hemen elini emiyor son 3 gündür böle yapıyor sık uyanıyo
12334 Liliyy bizimde aynı inanki önlük tak parmağa alıştı benimki o olmadan uyumuyor emzik almadı zaten 6 . Ayda çıktı dişleri jel falan al rahatlatıyor biraz pırasa falan verdim ben
Teemo07 Liliyy 9.Aya kadar oral dönem, çok normal.. Avent i bence tutturamadım. Hep öğürdü. Wee nin emziklerini tuttu. 10.Aya girdik, 2 haftadır avent i tutuyor. Bende 2 numaraya geçemedim. Büyük geliyor, kusacak gibi oluyor.