Kızlar bebeğim 1 ay 12 günlük damla şeklinde serum fizyolojik atıyorum burnuna burnu açılmıyor bende YouTube dan bir doktorun videosuna denk geldim bir miktar suyu şırıngaya çekip bebeğin burnuna atıp ters çeviriyor. Bende o şekilde yapıyorum sonradan burun aspiratörü ile çekiyorum bebeğim ağlıyor ama başka bir şekilde burnu açılmıyor. Sizce zararlı mı bu yaptığım.