Prettymom Lohusalik dönemim 43 gün sürdü ama bugün 72 gün oldu doğum yapalı. 1 hafta önce cok az kahverengi lekelenmem oldu bugun de biraz daha yogun yine kahverengi hafif pembe arası renkte lekelenme olmuş. Bu normal mi ya böyle bir durum yaşayan var mı? 🙄
Busrabsr Prettymom benim kirkinda bitti 3.4 gun sonra karnim agridi adet geldi 3.4 gun gecti suan yinenkarnim agriyor yine siyah lekelenmlerim gekiyorrr anlamadim
cocoblog1 63 gün oldu doğum yapalı hala kanamam devam ediyor bi duruyor bir başlıyor kafayı yemek üzereyim