Merhabalar Şuan oğlum 4 ay 10 günlük ve 1 haftadır normalde sağıp verdiğim sütü reddediyor ve beni de eskisi gibi iştahlı emmiyor kilo alımı da diğer aylara göre düşük oldu. Bu durumu yaşayan oldu mu gerçekten sinirlerim bozuluyor. Bir kez mama vermeye çalıştım asla onu da içmedi. Biberonu Ağzında oynayıp öğürüyor.