İlk zamanlar çok güzel sağım yapıyordu , elektrikli tek göğüs için olanı kullanıyorum. 3 ayda çekim gücü bitti gibi birşey, ama bir süre yıkamadım. Sonra süt birikmiştir dedim bi kaç kez sıcak suda baya kaynattım ama yinede çekmiyor, süt lekeleri kaldı biberonda falan. Şimdi emzik biberon temizleyiciden alsam, garanti belgesi 2 yıldı ben alalım 5 ay oldu temizleyip versem tabi temizlenirse , alırlar mı yenisini verirler mi ? Ya da kullanıcı hatası mı derler temiz olmasa bile alırlar mı nasıl yapabilirim ?