merveozkaynak 4 ay 15 günü yakaladık bizimde ilk 3 ay full uykusuz artı kolik sancilariyla sabaha kadar bağırırdi 3. Ayı bittiği gibi otomatik kesildi ve hiç anlamadığım bi şekilde uykusu kendiliğinden düzene bindi. İlk 40 gün sonrası 3 ay bu iki eşiği atlattık iyiye gidiyoruz inşallah 6. Ayında da daha toparlanır diyorlar anlayacağınız zaman gerek size ve bolca sabır.