uykusuzhergece_ 2,5 aylık bebeğim var, hiç klima açmadım bu güne kadar dokunur diye, siz kullanıyor musunuz?
bsragunay uykusuzhergece_ evet Antalya da yaşıyorum sadece klimayla ısınıyoruz-serinliyoruz doğduğundan beri kullanıyoruz yani mecbur 1.5yaşında
Mutlubebis uykusuzhergece_ kızım 4 aylıkken klimadan üşütmüştü. Ama bünyeye göre değişiyor bence. Arkadaşım aynı aylarda püfür püfür klimalı odada vakit geçiriyordu bebeğiyle 😁