Merhaba arkadaşlar,ben 6 haftalık hamileydim dün kanamam geldi acil doktora gittik.doktor rahmin içi kan pıhtılarıyla dolu bebeğin düşüp düşmediği belLİ degil dedi bizi eve gönderdİ.kendi doktorumda cuma gününe kadar sırt üstü yat gelme dedi o gÜn akşama kadar Çok kanamam geldi akşamdan sonnra kesildi kanamam hiç gelmedi.hşç sancımda yok.sizce ben düşük mü yapmışımdır.şaştım kaldım.