Kızım 4 ay 10 günlük 2.ayından sonra yarım kundak yapmaya başladım çünkü uykuları yoktu cok huzursuzdu cok rahat ettik o zamanlar. Ama şimdi büyüdü 5.ayına doğru gidiyo ve kundaksız uyutmak istiyorum ama elleriyle kendini uyandırıyo vazgeçemiyoruz. Düzelicek mi bu durum