Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 ay 15 günlük ve Bugun doktora gittik rutin kontrole doktor iki elinden tutunca sol elini sıkmadığını fark etti bende bunu farketmiştim ama normaldir daha yeni yeni bir şeyleri farkediyor diye düşünmüştüm ama bugün doktorda farkedince iyice endişelenmeye başladım çocuk nörolojisine götürün dedi randevu olmadığı için götüremedim açılmasını bekliyorum bide yüz üstü yatırınca kafasını tam kaldırmıyor hep ellerini emiyor bir şey yapıp dikkatini çekince öyle kaldırıyor ve hiç sevmiyor yüz üstü yatmayı 5 dakika sonra ağlıyor aranızda böyle bir sorun yaşayan var mı?