Melikenur15 benim evimi istila etiler biz bir ev tutuk bayadir kimse kulanmiyordu biz tutuk tasindik ertesi gun boceklerle karsilastik sok olduk butun ilaclari denedik ama dahada cogaliyorlardi gitmiyorlardi sonra ilaclama firmasiyla anlastik gelip ilac sıkti ama kokusu hic bir zarqri yok ondan sonra bir tane bile gormedim 70 tl almisti o zaman bundan 2 sene once ben bilseydim en basinda cagirirdim ilaclama firmasini ugrasmazdim birde kendi kulandigimiz ilaclar onlara daha cok bagisiklik kazandirabiliyormus onun icin isi bilene birakin derim 😊👍