Kızlar oğlum 4 ay 20 günlük iki hafta önce uyku düzeni bi bozuldu hala düzelmedi. Gece uykusuna 8 de geçen çocuk bu saat oldu ayakta, iki saate bir uyanır emer ağlamadan tekrar uyurdu şimdi nerdeyse yarım saate bir uyanıyor emiyor ağlıyor mızırdıyor öyle uyuyor. Gündüz de uykuya direniyor ama 1,5-2 saatte bir uyuyor alarm kurulmuş gibi 45 dakika sonra da uyanıyor bazen uykusunu almış şekilde bazen alamıyor tekrar sallayıp uyutuyorum. Atak haftasına göre güneşli günlerde görünüyoruz. Bu süreçleri yaşayan oldu mu düzelecek mi birileri akıl versin :/