Bebeğim 3 buçuk aylık cok feci dişi kaşınıyo. Kaşıyo kaşıyo ağlama krizlere gidiyo. Kaynım eczacı tetagili verdi günde bi kere kullan diye. Ama 3 buçuk aylık olduğu için erken mi kullanmaya başladım diye de düşünüyorum gerçi bitkisel bi ürün.. kullanınca rahatlıyo ve rahat uyuyo. En erken ne zaman kullanmaya başladınız anneler ?