ikrammm suan kızım 20 aylık olcak 5.ay 27 günlükken yakalandık şurup içince anında kusan bir kzım var o yüzden hep her ateş çıktığında hep ateşi 38.3 38.4 filandı sabit daha üstüne çıkmadı hep duş aldırdık ılık sürekli yarım fitil soktum bütün gün sadece yarım tas kaşık maması yedirdim bol su içirmeye çalış iştah 0 düştü Hep kusdu ıshal varmı tam hatırlamıyorum çok hatırlamak istemiyorum bir çaresi yok fitil verdim 5 saatte bir 6 saatte bir baktın nefes almıyor daha kötü asla besleyemiyorsan acile götür serum felan verirler ben 3 ay zor emdirdim mama biberon reddi de vardı neler cektim hala da cekiyorum çiğnemeyi bilmiyor :(