YgmrEzel Kızlar normalde zeytinyağı ve mustela kullanıyorum bide popolin hediye geldi onu kullanıyorum ara sıra siz ne kullanıyorsunuz ve fiyatı ne kadar özellikle ? Memnun musunuz
1melekannesii YgmrEzel Ben yazdiriyorum canım sağlık ocağına gittiğim zaman, hamezing, fito, fungyy kullanıyorum ama fiyatlarını bilmiyorum yanlız hamezing den çok memnunum
YgmrEzel ElmaliTurtamm hiç pişik olmadı 3,5 aylık çok şükür ama zeytin yapını çok kuşlandığım için tütlenme yaptı başka kremlere geç dedi doktor 😂
Emir123ali YgmrEzel Sebamed anında etki ediyor hiç başka kreme ihtiyaç duymadım 21 aylık doğduğundan beri kullanyorum
Alyaninannesi_ YgmrEzel sudokrem ve hametan dönüşümlü kullanıyorum. Günlük olarak sudokrem, eğer pişiği varsa yada olacaksa hametan sürüyorum hemen geçiyo
1melekannesii YgmrEzel bazıları yazılmıyor ama ben bunları yazdiriyorum hatta bende bilmiyordum eczacimiz abla yazdır daha uygun olur değilse 2 kreme 50 TL verirsin dedi ben fito ve fungyy 12 TL ye almıştım