Tüm gün emziriyorum saat başı yada iki saatte bir 22 günlük kızımı gece yatmadan 30 cc mama veriyorum kana kana içiyor. Acaba sütüm doyurucu olmuyor mu? Sağmayı denediğimde yarım saatte 40 cc çıkıyor. Sadece süt versem yetmez mi diye düşünüyorum hafif sarılık var diye doktor mama da ver demişti