Nur-grmz1 Bitsin artık şu pat pat vurmalar kendiliginden nezamn çıkartıyor gazını nezamn biticek bu pat patlar
Candanotemm Nur-grmz1 bebekten bebeğe degişiyor canm. 2.5 aylıkken gaz damlasını falan kestik kendi çıkarıyordu
asiltonunmommysi Nur-grmz1 2.5 aylıktan beri kendi çıkarıyor ben 3. Aydan beri bıraktım gaz çıkartmayı omuzda zaten durmuyor pat pat yapmaya ne bacağımda ne omuzumda
Nur-grmz1 Ervakts 🥺🥺 çocugum rüya emzirme yapıyorum gazını çıkarırken uyanıyor düzenimiz şaşıyor artık sabırsılıkla belkiyorum kendiliginden çıkmasını ama daha 3aylıgız bi 3ay daha oy oyyy
istanbullugelin34 Nur-grmz1 cok gazli bir bebek değilse uyuya kaldığında hiç dokunma bence rahatsiz olursa o kendi uyanir zaten ben uyursa gaz cikarmaya calismiyorum uyurken cikarmiyo zaten
Aybars-45 Nur-grmz1 uyurken çıkarmayın bence dağılıyor gerçekten uykusu bende uyurken almazdım gazını ilk zamanlar hariç 3 aylıksa gazdan rahatsız olsa uyanır diye zaman çıkarırsınız yoksa uykuya dalmaları zor oluyor.
Ervakts Nur-grmz1 aynı problemi yaşıyorum ve uyuyunca gaz çıkarmıyor uyanınca uyumuyor İki gündür geceleri çok uykulu olunca iki pat pat yapıp deniyorum baktım çıkarmıyor bi 10 dakika dik tutuyorum sonra yatırıyorum yoksa uyanırsa asla uyumuyor