Derikom Arkadaşlar bebeğim özellikle akşamları sürekli bağırıyor karnı tok altı temiz gazını da çıkartıyorum. Sinirlilik hali gibi çığlık atıyor. Var mıdır bir fikriniz 🤔
Safderun Derikom benim bebeğümde öyle ama oyunlar oynuyorum onunla sonra o çığlık sevinç cığlklarına dönüşüyor gülüyor.5 aylık bu arada
Liyaninannesiiii Derikom bunu görmeden bende yeni post açtım benimde öyle bugün başladı uyuyor koyuyorum 5 dk sonra ciglikla uyanıyor 🙄😒😒