Adazeynep Benim oglumun o kadar gazini cikartiyordum.gunde abartmiyorum en az 5 6 defa buyuk tuvaletini yapardi .kendim yedigime ictigime bile dikkat ediyordum gun icinde sorun yok ama aksam ustu ayni saatte kolik sancilari basliyordu.meme reddi oluyor ya da emerken memede agliyordu(bu önemli memede qgliyorsa kesin gaz demisti dr) . Gazi olmadigina nasil emindim hatirlayamiyorum şu an ama emindim sizin gibi kontrole goturdugumde hemşire soyledi bu bebek kolik diye . Gaz ilacina basladik yetmedi 2. Ye basladik yine yetmedi 3.cuye baslayin dedi dr aslinda kolikmiş biz qnlamamisiz hemsire soyleyene kadar. Bence bi doktora danışın.
Kolik sanci hep ayni saatlerde olur bu arada