2 aylık bebeğime epilepsi teşhisi konuldu 2 defa nöbet 1 defa havale geçirdi yarın bakacaklar beyinde hasar varmı epilepsimi beyni yönetiyor beyinmi epilepsiyi yönetiyor zeka geriliği olabilirmiş Allah için dua edin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Temiz çıkarsa tedaviyle iyileşebilir