Yasemin33
Yaa üzüldüm canım niye öyle olduki geçmiş olsun…
Bence devlet yada özel fark etmiyor, doktordan doktora değişiyor canım özele gidipte böyle canı yanan olmuştu, ben devlette takildım 0 acı 5 dakika bile sürmedi… kimi doktorun eli hafif kiminin ki ağırdır. Aşı yaparken de òyke olmuyor mu biri kan alir hiç anlamazsın bile,diğeri alir ya damar yolunu zor bulur yada eli ağırdır…