Kızlar merhaba bugün bebeğimin 1,5 yaş aşısı vardı doktorumuz rutin kontrolleri yaptı ancak boyu kısa çıktı sütten kestiğimi biliyordu kendi sağlık sorunlarimdan dolayı kesmek durumunda kalmıştım ancak anne devam sütü kullanıp kullanmadığımı sordu bende sadece dışardan besliyorum dedim anne devam sütü mama bu tarz şeyleri hiç arastirmadim kalsiyum açısından kullanman gerek boyu geriden geliyor dedi kullanan varmı iyisi hangisidir nasıl kullanıyorsunuz bebeğim kabul etmezse nasıl icirmeliyim fikrinize ihtiyacım var 🌹