Mihrican_21_ Kızlar bir ay oldu doğum yapalı hala kanamam var rengi koyu kahveye döndü hafif ama kesilmedi normal mı bu
serdenli Mihrican_21_ benm bugün 40 ım doluyo hala devam ediyo kanamam ara ara da kırmızı yoğun şekilde. bu arada sezeryan oldum sanırm çok ilgiisi yok
Mihrican_21_ serdenli evet sezaryen oldum benimde bazen kırmızı oluyor bazen iki üç gün olmuyor ve başa sarıyor 😔
Haver_saim1 Mihrican_21_ benimde 30 gün sürüp tamamen bitmişti 40 çıkınca doktora da gittim herşey güzel dedi kontrol etti şuan 55 . gün bir iki gündür lekelenme tarzında ara ara oluyor anlamış değilim olmadı tekrar bı doktora gitcem
Mihrican_21_ Haver_saim1 benimde kırkım bitsin gidecem kontrole sanırım sezaryenden dolayı uzun sürüyor önceki doğumum normal oldu bir ayı bulmadan kanama bitti