Sehervakti bende hamileyken doğumdan önce serumla damardan kan ilacı aldım bende alerjik reaksiyon yaptı elim yüzüm şişti.nefes alma.mi etkiledi ,göbeğinde kırmızı alerjik bisryler çıktı. Dokunmuş bana içindeki neye alerjim var bilmiyorum birde kan değerim de hiç bıktırmadim yükselmiş mi diye ama yaptırdıktan 1 ay sonra normale döner.demislerdi