Aybukemm Kızım 20 ay 14 günlük emzik kullanıyor hala ve son 4 gündür horluyor emziği emdikçe daha çok horluyor normal mi bu durum geçer diye bekledim ama geçeceği yok yarın doktoruna da sorucam horlamayı kesmesi için ne yapmam gerek ?