elifikra42 yemeyince dünya basima yikilmis gibi oluyoeum ben de ah :) Benimki 17 aylik.lldu. Aslinda istahi iyoydi her meyve haric bakliyat et findik.ceviz bu tarz her sey yiyordu… 2 yumurtadan omlet yiyordu arada yemedigi oluoyrdu onda bile mutsuz oluyordum. Son gunlerde kahvaltida bile bulgur pilavi yiyor sadece bir de yayla corvasi ceviz badem findik kabak cekirdegi bunlari yiyor ama sebze et yumurta asla yemez oldu. Cozum yok da bunu yasiyor olmanizin verdigi stresi ck iyi anliyorum. Yogurt bir de portakal suyu vazgecmediklerinden. Ama barbunya nohut falan bamya hepsini yiyordu hicbirini yemez oldu 1 aydir. Ben de bir fikir alir miyim diye yorumlari okudum. Benimki bulamac hic sevmedi yiyorsalar o yorum yapanlara bakmayin. Doktor ac birakmayi deneyin drmisti…