Arkadaşlar bir arkadaşımın çocuğu çamaşır suyuyla oynamış yaklaşık 2.5 saat falan oluyormuş ağzını ellerni yıkadım diyor hastaneye goturmemis ben götürmesi için söyledim çocuk uyumuş yarım saat oluyormuş bilincinde birşey olmamış gayet iyi diyor ağzında da birşey yokmuş ya ictiyse dedim Allah korusun evde ne yapabilirim diyor benimde bir bilgim yok bu konuda pandemiden dolayı hastaneye götürmek istemiyormuş aklım takıldı benimde başına boyle kötü bor durum gelen varmı? Acaba