Yenidoğan bebekler sadece soymak için değil uyumak, gaz çıkarmak ve size ihtiyacı oldugu için de memede kalmak istiyorlar benim bebeğim de hep memede kalmak istiyordu doktorum söylemişti bunu bana, bizim kokumuza çok ihtiyaçları var aman kucağa alışır diyen büyüklerinizi dinlemeyin bir süre sonra kendini güvende hissedeceği için bırakacak bu huyunu şu an bebeğim 5.5 aylık yapışık ikiz gibiydik ve ilk zamanlarındaki gibi olmuyor onu uyurken bile özlüyorum işi gücü bırakın keyfini çıkarıp bebeğinize güvende oldugunu hissetirin güzel anne