honeyybee_ Merhaba ben oğluma bayadır kidzee nin tulumlarını kullanıyorum. Odası 25-26 derece Ankara’da yaşıyoruz. 1.0 tog kullanıyorum ve hep içine ince pijama takımı giydiriyorum, çünkü yer yatağında yatıyor oğlum. Bir de tulumun özelliği mevcut vücut sıcaklığını sabit tutmak yani çok öyle ısıtma özelliği yok. Bence sizde içine bir şeyler giydirip üstüne tulumunu giydirin 🤍