Amineninnannesii ben 25 gün önce doğum yaptım kabızlık icin toz ilac verdi onu kullanıyorum o kadar iyi oluyorki, son 3-4 gündür ihmal ettim kullanmadım bugün kabız olmuşum perişan oldum benim dikişim vardı ondan korktum bişey olur diye. Ama kabızlık bebeğe geçmez rahat olun