Anneler bebeğim 5 aylık peygamber sünnetli diyolar pipisi çok küçük nokta gibi. Sanki ve su fıtığı vardı 6 aylık onca geçer dedi şuan hiç yok nerdeyse 1 yaşına gelince sünnet yapılmalı demişti doktor dün görümcemin çocuğu oldu bizde fikir olsun diye sorduk gösterdik sünnet olması lazım dedi korkulacak biseyi yok dedi 30 yıllık sağlık çalışanı yani sunettci derisi icindeymis onu cikartmamiz lazım dedi daha rahatlar dedi bebek dedi ve bu aralar aşırı huysuz acaba ondan oluyormu başına gelen varsa yazabilirmi acaba