Minagzl 7 aylık bebeğimin alerjisi çıktı ama asla bu mamayı içmiyor. Kullananlar nasıl alıştırdınız tecrübelerinizi yazar mısınız
tazecik1annee Minagzl çok aç kalırsa belki içer birde onu deneyin eğer icmezse de doktorunuza tekrar bir danışın
ATLAS17 Minagzl başka alerjik mama deneseniz? Biz evolvia rp kullanıyoruz 4 aydır içiyor kokusu yok tadıda fena değil
mucizelerin_annesi Minagzl Cnm içine vanilya şurubu var iki semebpyunca kızıma verdim malesef tadı çok kötü ama ısrarla ver alışır biraz aç kalmasindan korkma mecbur kalıp alıyorlar ek gıdaya gectiyseniz o yüzden biraz zorlanırsınız
_ilknurr_ Bizde kullanıyoruz bızımkısı hemen alıstı hıc zorlanmadı.. ama cogu kişi vanılya fılan katıyormuş tadını yumusatması ıcın arastırma yapabılırsınız
Minagzl ATLAS17 alerjik mamaların hepsinin tadı aynı dendiği için denemedim yarın birde onu deneyeyim