Ruslarla Ukraynalılarla çalıştım arkadaşlarım da var hiçte öyle Türk erkeklerine bayılmıyorlar hatta bazıları gıcık bile oluyor.İlgincime giden kafaları beynini terk etmiş Türk erkekleri umarım savaş olur diye dua ediyor ve bu zihniyetten midemi bulandırıyor .Kaç kişi ölecek babasız,annesiz,yuvasız kalacak salak salak dua ediyorlar.Koyun can derdinde milletin derde bak savaş ne demek yaşamayan dalgaya alıyor savaş kelimesi bile tüylerimi ürpertiyor.Not eşim de Ruslarla, Ukraynalılarla, İngilizlerle çalışıyor hiç öyle kıskanmam olmadı 👎 yapacak insan Türk’le de yapar Yabancıylada kafanızı bulandırmayın .Evlilik güvensizlik üzerine kurulmaz 10 yıllık evli bir şahısın tavsiyesi