Tabi bu işin esprisi iki sene emzirdim çok olduğunu biliyorduk sürekli espri yapıyorduk gelelim zor kısmına
çöplüm iki yaşına girdi ve üç gün önce sütten kestim üç gecedir uyumuyoruz çocuk alışmış gecede bi litre süt içmeye acıkıyor bisküvi yiyip yatıyor 😓
ve ben destinox kullandığım halde sütüm gitmedi az az sağıyorum mecbur yürüyemiyoruz açısından duşta rahatlıyorum beze olmuş bezeyi bastırıyorum dışarı fışkırıyor ben böyle bişey görmedim
şimdi ilk sorum sütten kesenler gece su hariç bişey verdiler mi
ikincisi böyle sütü olan annelerin kaç günde gitti sütleri
Not :linç çi arkadaşlar sütüm yok demek gibi var demek te normal boş yere lütfen kendinizi yormayın
not :sütten mecbur kestim gece bin kere kalkıyordu günde on kereden fazla emiyordu aşırı kansızlık ta oldu öyle yani Rabbim e bin şükür bu konuda sıkıntı yaşamadık ama şuan çok acı çekiyorum