Nurbanu05 ne kadarlik bir tutar ? Devletin verdigi dogum parasi degil dimi ?
Normalde 4 aylik ucretli iznimiz var yaa eger bu surede maasinizi kesintisiz aldiysaniz , devletin size yatirdigi parayi ia yerine vermeniz gerekir. Eger 4 ay maas almadiysaniz yatan para sizindir