selim-im Ben dün prima aktif bebek aldim A 101den.28li prima 60tl,30lu sleepy 50tl.Arada çok uçurum fark yokmuş.Sleepy de 2 saatte 1 değiştiriyorum günde 12 bez ediyor.Prima yaklaşık 6 saate 1 değiştirdim günde 4 bez ediyor.Boyle bakınca prima daha hesaplı geliyor.Prima gerçekten söylenilen kadar varmış kaliteli yumuşacık bez ince kaba değil bebegimi rahatsiz etmedi.Sleppy cok sisiyordu Sızdırıyordu.bantlari falan cok güzel ve hiç iz yapmadi.Sanirim aktif bebeğe geçicez.premium care çok pahalı ama arada uçurum varmış😀