Bambamorhan evet bu aya kadar sadce anne sütü aldı ama nazar olduk üç dötgündür aütüm hiç yok denecek kadar az bitti sanırım ama bebişin kilosu iyi birde kız bebkse eğer kı bebek wrkek bebek araısnda fark olması normal son olarak ayda bir yada yatım kilo alması iyi bişeymiş