Hebelehubelee keşke cildimiz kana karıştıracak kadar çok emse bu ürünleri de daha çok işe yarasalar. Cilt tabiki emiyor ama epidermisin alt tabakasına geçebilen çok az ürün var, tane boyutu ile ilgili olarak. Yani roaccutane, salisilik asit retinol gibi şeyleri kullanmam onlar tehlikeli geliyor ama. Öyle sürdüğün nemlendirici de kana heleki oradan süte mümkün değil. Bizim ülkemizde her şey çok abartılıyor, yabancı kaynaklardan okumanızı tavsiye ederim.
Sorunuza gelecek olursak gözenekler için eğer içiniz rahat ederse tabi aha/bha kullanın. Ve tabiki nemlendirici. İçerik seçmek için instagramda turkishskincarecommunity etiketi altında içerik inceleyen nir çok insan var oraya göz atabilirsiniz.