Kızlar bebeğim çok ağlak oldu şu 2 gündür ağlarken katılıyor hatta ama memeye alınca susuyor uyuyor bırakınca uyanıyor tekrar ağlıyor kucaktada da gaz çıkarma pozisyonunda uyutuyorum irkiliyor uyanıyor kendiliğinden napıcağımı şaşırdım doymuyor mu acaba diye mama da veriyorum ama değişen bişi yok yine emmek istiyor memede sustuğu için ağrısı var gibide düşünmek istemiyorum var mı başına gelen neden böyle 😭