Smkrsln Meraba 2 ay sonra oğlum ek gıdaya geçecek çorbaları için balkabağı alıp buzluğa atmak istiyorum çorbaları için şuan mevsimiyken alıp yapayım diyorum. Sizler balkabağını buzlukta sakladınız mı çıkarınca nasıl oluyor
Deletedmom_26 Smkrsln Ben saklamadim ama balkabagini tatlı yapmak için nasıl saklanır diye bakmıştım çiğ olarak parçalara ayırıp buz dolabi poşetlerini koyabilirsin kaç ay saklanır oda yazıyordu ama unuttum googleden bakabilirsin
Annebalisi Smkrsln Kabuğunu soyup dilimledim buzdolabı poşetine koydum kullanacağım zaman alıyorum istediğim kadar.
tTgbaa Smkrsln ben soyulmuş aldım kulanıcağım kadar ayırdım poşetlere attım buzluktan çıkardığımda buharda haşladım bi değişiklik olmuyo tadında falan aynı
Busbusss Merhaba canım ben kabuklarını soyup dilimledim o şekilde buzluğa koydum çorba yapacağım zaman alıyorum 2-3 dilim kullanıyorum.
Busbusss Smkrsln hiç bilmiyorum ama şoklanan bişey çıktığı an tüketilmeli buzlukta kaldığı sürece de sorun olmaz bence
Bensum Ben soyup attım 2 3 hafta sonra çıkardım tatlı yaptım ama yenilecek gibi değildi. Felaket bi kokusu vardı.
Asl90 Smkrsln kabuklarını soyup dilimlere ayırın. Buzlukta 8 aya kadar bekliyor. Çıkarıp direk buzlu şekilde buharda haşlıyordum genelde bazen yemeklern içine çorbasının içine atıyordum aynı şekilde