Kızlar 2 ay önce normal doğum yaptım. Doğum öncesine göre de 4 kilo fazlayım sadece. Sabahları karnım göbeğim ayaktayken dümdüz ama akşam sanki 5 aylık hamile gibi oluyor🙄 neden böyle yaa aynı durumu yaşayan var mı, düzelecek mi? Doğumdan önce ne kadar yersem yiyim karnım böyle şişmezdi.